23.7.07

244 ώρες και 57 λεπτά ......

.....έχουν περάσει από το τελευταίο ποστ μου καθώς πατάω το κουμπί για "Νέα Ανάρτηση".

Το μπλόγκ λοιπόν ξανανοίγει και επίσημα..

Στο ενδιάμεσο διάστημα, εγω χαλάρωνα καταμεσής του Τορωναίου Κόλπου.

Όπως καταλαβαίνεται είχα λιώσει από το χαλάρωμα και ακόμα και ο φωτογραφικός μου φακός αρνιόταν επιδεικτικά να το κουνήσει προς άγραν φωτο-θηραματων! Επομένως όταν δεν με εβγαζε να μπανιαριζομαι, έπαιρνε φωτογραφίες δύο ντροπάλα βατραχοπέδιλα που περνούσαν τον μήνα του μελιττος σε μια διπλανή ομπρέλλα...

Μέσα σε αυτό το κλίμα ερχόταν και ο Λουκουματζής απο τα παλιά. Βεβαια δεν ήταν όποιος και όποιος Λουκουματζής αλλά ένα αντάξιο τέκνο του 21ου αιώνα...

"Επαγγελματική γουρούνα 4x4, με ενσωματωμένο ψυγειάκι για αναψυκτικά και παγωτά αλλά και δίσκο για λουκουμάδες - doughnuts πωλείται ελαφρως μεταχειρισμένη. Πληροφορίες Μπαρμπα Μητσος"

My name is Τουλης.... Σκέτο Τούλης....

Το όνομα που θα χτυπησει την Paris Hilton σε λιγα χρόνια...
Αθάνατος Ελληνικός Τουρισμός ξαναχτυπάει μετα τις μπουγάτσες με δώρο δωματιο...




7 σχόλια:

zekia είπε...

Πάντως ξέρεις να ξεχωρίζεις τα καλύτερα που έχει να επιδείξει ο ελληνικός τουρισμός όπου κι αν πας!

geokalp είπε...

η φαντασίωσή μου ήταν ότι ο λουκουματζής λεγόταν ..Τούλης!!!
Αυτό μάλιστα!

Unknown είπε...

ο Λουκουματζης λεγοταν νουλης και ηταν 3ος ξαδερφος του Τούλη..

Filotas είπε...

Φρεσκαδούρα σε κόβω... Ελπίζω τις αιθέριες υπάρξεις να μας τις φυλάς για προσεχή ποστ ε?!

mpoumpoula είπε...

kalos to stathi mas
Mas eleipses bre!
Na sou po tora mporeis na katebaseis ti foto me tous laxtaristous loukoumades giati peinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaoooooooooooooooooooooooooooooooooo?

Unknown είπε...

@ ανχελιτο! Το καλο πραμα αργει..

@ Mpoumpoyla! My feelings exactly!
Και μενα μου λειψατε και επίσης ΠΕΙΝΑΩ!

DonMits είπε...

Άπαικτη η φωτογραφία με τον λουκουματζή με τη γουρούνα.

Τον πέτυχα και εγώ αρκετές φορές!